تعمیر ضبط صوت کرایسلر ۲۰۰

تعمیر ضبط صوت کرایسلر ۲۰۰

تعمیر ضبط صوت کرایسلر ۲۰۰ – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی سیستم صوتی انواع خودرو ها در کلینیک تخصصی Digi-board صورت می گیرد.

معرفی سیستم صوتی خودرو

اولین سیستم صوتی ، به عنوان گیرنده امواج رادیویی AM بیش از ۸۰ سال پیش در خودرو ها تعبیه شد. امروزه سیستم صوتی قابلیت پخش فایل های صوتی در قالب های فلش USB ، کارت های SD ، بولوتوث گوشی های هوشمند، آی پاد و … را دارند.

هر سیستم صوتی از سه جز هد ، تقویت کننده صدا و بلندگو تشکیل می شود . واحد هد head unit ، که  توانایی پردازش سیگنال را دارد یعنی به طور خودکار صدا را با توجه به نویز یا سر و صدا محیط در یک وسیله نقلیه در حال حرکت تنظیم می کند.

یک سیستم استریو ماشین باید تقویت کننده ای (amplifier) برای افزایش قدرت سیگنال صوتی داشته باشد تا به اندازه کافی قوی باشد و صدا با کیفیت بالا تولید کند. تقویت سیگنال صوتی یک فرآیند دو مرحله ای است که توسط یک پری آمپلی فایر و یک تقویت کننده قدرت انجام می شود.

پری آمپلی preamp معمولا در داخل هد یونیت head unit ، قرار می گیرد و داده ها را از منابع صوتی نظیر : فلش ، رادیو ، پلیر ها و … دریافت  و برای power amplifier آماده می کند . در آپلی فایر داده تقویت می شوند و به بلندگو ها منتقل می شود.

سیستم های صوتی خودرو دارای حداقل چهار بلندگو هستند که معمولا کیفیت صدا پایینی دارند . یکی از راه های ارتقا یک سیستم صوتی تعویض بلند گو ها می باشد

بررسی اجمالی خودرو کرایسلر ۲۰۰

خودرو کرایسلر ۲۰۰ ، محصول شرکت خودرو سازی فیات می باشد. این سدان لوکس دارای ۴ سیلندر است و حجم موتور آن ۲.۴ لیتر ظرفیت دارد. Chrysler 200 قدرتی معادل ۱۸۴ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۳۴.۵ نیوتن تولید می کند.

شتاب Chrysler ، معادل ۸.۴ ثانیه است یعنی تقریبا ۸ ثانیه طول می کشد تا سرعت خودرو به ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه برسد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۷ لیتر بنزین مصرف می کند. تهویه مطبوع کرایسلر از نوع دوگانه اتوماتیک است و سایر امکانات رفاهی نظیر : دوربین عقب ، سنسور جلو و عقب ، سیستم ترمز ABS- EBD ، کیسه هوا جانبی و سرنشینان جلو ، کروز کنترل و … را دارد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *